HALA SPORTOWA ZSOMS W KRAKOWIE
......................................................................................................................................................................................................
Hala stanowi część zespołu szkoły objętej ochroną konserwatorską w planie miejscowym.
......................................................................................................................................................................................................
lokalizacja: Kraków, ul. Grochowska 20 / inwestor: ZIS Kraków / powierzchnia: 2376.07 m2
......................................................................................................................................................................................................
autorzy: Marcin Brataniec, Damian Mierzwa / współpraca: Marek Bystroń, Paulina Nosalska (zieleń), Janusz Krzykawski (konstrukcja)
......................................................................................................................................................................................................
projekt: 2014 / realizacja: 2015-2017 (Chemobudowa S.A.)
.....................................................................................................................................................................................................
IDEA
Nowy obiekt jako narzędzie naprawy narosłego nieporządku.
.....................................................................................................................................................................................................

Przebudowa sali sportowej zbyt małej dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego (ZSOMS)
pozwoli uporządkować chaos przestrzenny powstały przez kolejne dobudowy i rozbudowy obiektów szkolnych.
Obecne zaplecza boisk i basenu znajdą miejsce w projektowanym budynku.
.....................................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................................

Nowa hala wraz z istniejącym budynkiem szkolnym stworzą dziedziniec rekreacyjny - miejsce spotkań i wydarzeń.
.....................................................................................................................................................................................................


jacuzzi / hydromasaże / sauny / pomieszczenia techniczne / przyziemie
.....................................................................................................................................................................................................


hall / szatnie / hala sportowa / widownia składana / szatnie zewnętrzne / nowe wejście na basen / rzut parteru
.....................................................................................................................................................................................................


sale ćwiczeń / siłownia / ścianka wspinaczkowa / szatnie / rzut 1 piętra
.....................................................................................................................................................................................................


sala fitness / masaże / fizykoterapia / rehabilitacja / szatnie / rzut 2 piętra
.....................................................................................................................................................................................................


budowa / 2016-06-02 / fot. Damian Mierzwa
.....................................................................................................................................................................................................