PLAC TARGOWY, MSZANA DOLNA
......................................................................................................................................................................................................
lokalizacja: Mszana Dolna, ul. Wł. Orkana / inwestor: Gmina Miasto Mszana Dolna / powierzchnia: 4 607 m2
......................................................................................................................................................................................................
autorzy: Marcin Brataniec, Urszula Forczek-Brataniec, Maciej Gozdecki / współpraca: P. Nosalska (zieleń), J.Krzykawski (konstrukcja)
......................................................................................................................................................................................................
projekt 2012 / realizacja 2013 (FUH Bruk-Bud)
......................................................................................................................................................................................................
publikacja: Architektura Murator 12/2014
.....................................................................................................................................................................................................
NAGRODA IM. STANISŁAWA WITKIEWICZA 2014 - wyróżnienie
EUROPEAN UNION PRIZE FOR CONTEMPORARY ARCHITECTURE- MIES VAN DER ROHE AWARD 2015 - nominacja
ŻYCIE W ARCHITEKTURZE 2015 - finalista
KONKURS TUP 2015 - nagroda główna
KONKURS TUP/AMS - nagroda 25-lecia transformacji
MIĘDZYNARODOWE BIENNALE ARCHITEKTURY W KRAKOWIE 2015 - nagroda specjalna Izby Architektów
MAŁOPOLSKA ARCHITEKTURA WSPÓŁCZESNA 2015 - wystawa
......................................................................................................................................................................................................


......................................................................................................................................................................................................
IDEA
Targowisko jako plac publiczny atrakcyjny również poza dniami targowymi.
......................................................................................................................................................................................................